Jdi na obsah Jdi na menu
 


Moje Nová R1 2oo5

dsc067171.jpgYamaha YZF R1 2oo5

Už bylo načase změnit techniku protože starší model R1 už nestačil konkurenci, tak padla volba o5 na Yamahu a šel jsem do modelu 2oo5.

Motorku jsem koupil jako lehce padenou a nyní probíhá přestavba na okruhovku...

Jako první proběhlo nastavení podvozku tak že předek je popuštěn v brejlích o 5mm, předpětí přední pružiny je nastaveno tak aby zbývalo 15 mm nevyužitého zdvihu vidlice, to se zjistí tak že se nakaždou trubku stáhne elektrykářská zdrhovací páska ... Komprese je nastavena 8 kliknutí z max. a odskok je nastaven 6 kliknutí z max...

zadní centrální tlumič je nastaven tak že předpětí pružiny je na posledním nejvyším zářezu (tzn na max) komprese je 3 kliknutí z max. a odskok 21 kliknutí z max...

úpravy na motorce: Výfuk Akrapovič , KN filtr, iridiové svíčky NGK, brzdové pancéřové hadice HEL od R2R, brzdová kapalina Motul dot 5.1 , Rychloplyn vlastní výroby, změna sekundárního převodu z 17/45 na 16/45.

 

Náhledy fotografií ze složky R1 2005 Poliracing